Postat de: borzasimona | 12 Mai 2010

Piept de pui cu sunca si cascaval

Ingrediente :
• piept de pui
• cascaval
• muschi file sau sunca presata
• rosii
• condimente pentru pui

Mod de preparare:
Pregatim pieptul de pui. Il feliem il batem putin, il condimentam si il punem la innabusit.( In functie de preferinte pieptul de pui se poate face in tigaie, pe gril sau se poate innabusi asa cum am procedat eu.) Cand acesta s-a inmuiat il scoatem intr-o tava in care am pus in prealabil hartie de copt. Desupra pieptului de pui punem cate o felie de cascaval, o felie de sunca, iar o felie de cascaval si deasupra o felie de rosie. Bagam totul la cuptor pana se topeste cascavalul.


Responses

  1. Se poate si cu dry cooker ?

  2. Eu nu am aceasta tugaie dar cred ca ai putea.:)


Lasă un răspuns

Categorii

