Postat de: borzasimona | 19 Iulie 2010

Tortilla de patatas

De ceva vreme tot aud ca lumea face tortilla(cartofi prajiti cu oua). Am cautat si eu reteta si bineinteles ca am si gasit-o, dar am ramas cu o o mare dilema si anume cum se intoarce in tigaie. In cele din urma am aflat si m-am gandit sa va spun si voua pentru ca este foarte buna si se prepara repede.

Ingrediente :
• 6 oua(in functie de numarul de persoane)
• 3 cartofi
• muschi file
• branza feta
• masline

Mod de preparare:
Curatam cartofii , ii taiem(ca si pentru cartofi prajiti) si ii punem la prajit. Muschiul si branza le taiem cubulete. Cand sunt gata cartofii , ii scoatem din tigaie, golim tigaia de ulei si ii punem inapoi.Punem deasupra muschiul, branza si maslinele iar apoi adaugam ouale amestecate ca pentru omleta. Eu nu am mai condimentat ouale deoarece branza si muschiul sunt sarate….deci fiecare dupa preferinte.Tot in functie de preferinte se pot adauga si alte ingrediente in tortilla.Dupa ce am adaugat si ouale in tigaie punem un capac deasupra(deoarece asa se face putin si deasupra si la intoarcere nu mai curge oul) si o punem pe aragaz sa se faca. O lasam aproximativ 4-5 minute dupa care urmeaza procesul de intoarcere…cel mai important pas:)….pentru mine si cel mai emotionant:)). Luati tigaia de pe aragaz, fixati capacul bine, luati un prosop mai gros sa nu va ardeti si(deasupra chivetei sa nu curga ou din greseala prin toata casa:)…cum mi s-a intamplat mie prima data:)))…intoarceti tigaia. Omleta va ramane pe capac. Puneti tigaia inapoi pe aragaz, fara sa puneti ulei in ea….dupa care prin alunecare puneti omleta de pe capac inapoi in tigaie. O mai lasati cateva minute dupa care….prin acelasi procedeu o puneti pe farfurie….si gata:)…Pofta buna va doresc….este foarte potrivita pentru un mic dejun copios:)


Lasă un răspuns

Categorii

