Postat de: borzasimona | 6 Septembrie 2010

Pizza si cornulete cu gem

Ingrediente blat :
• 600g faina
• 50ml ulei
• putina sare
• o lingurita de zahar
• 25g drojdie
• 400ml apa calda

Ingrediente sos :
• sos de rosii
• o lingurita de oregano
• sare, piper

Ingrediente umplutura :
• cascaval
• muschi file
• ciuperci
• ardei rosu si galben
• masline
• 4 oua fierte
• mozzarela

Mod de preparare:
Drojdia o amestecam cu zaharul si o dizolvam cu 100ml apa calduta.Lasam 10 minute la dospit.
Intr-un castron punem faina amestecata cu sare,peste care adaugam maiaua.Punem restul de apa si uleiul.Framantam un aluat neted si omogen. Lasam aluatul sa dospeasca aproximativ 30 de minute.
Intre timp amestecam sosul de rosii cu condimentele si pregatim umplutura.
Intindem aluatul in strat uniform, potrivit de gros si il punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt.
Ungem aluatul cu sosul de rosi preparat, apoi adaugam un strat de cascaval, sunca, ciupercile, ardeiul, maslinele, ouale si la sfarsit mozzarela taiata felii. Dam la cuptor la foc mic pana se rumeneste deasupra(din cand in cand o mai scoatem sa vedem sa nu se arda dedesubt).

Mie mi-a ramas aproape jumate din aluat, si cum mi-a parut rau sa-l arunc l-am intins si am facut cornulete cu gem. Am amestecat o cana de apa cu zahar si esenta de vanilie.Dupa ce am scos cornuletele din cuptor le-am rostogolit prin apa pregatita, dupa care le-am rostogolit prin cocos. Au iesit foarte bune. Va recomand si voua sa nu aruncati aluatul ramas.:)


Lasă un răspuns

Categorii

