Postat de: borzasimona | 2 Decembrie 2010

Pui cu rosii si cartofi

Ingrediente :
• 2 pulpe de pui intregi
• 2 aripioare
• 600 – 800 g cartofi
• 300g rosii
• 1 ceapa
• 3 linguri ketchup
• 2 lingurite miere
• 1 lingura sos de soia
• 1 lingura sos picant(eu am pus pasta de ardei)
• 4 linguri ulei
• 2 catei de usturoi

Mod de preparare:
Amestecam intr-o craticioara sosul de soia cu ketchup-ul, 3 linguri de ulei, sosul picant, mierea.Pulpele le spalam, le scoatem pielita, le saram si le piperam . Punem putin ulei in tava, asezam pulpele si aripile ( condimentate si ele) punem usturoi tocat pe ele apoi le ungem din abundenta cu sos . Cartofii ii curatam , ii spalam si ii punem in tava alaturi de carne. Ii ungem si pe ei cu sos. Ceapa o curatam, o taiem felii mai mari si procedam la fel cu cartofii.
Acoperim cu o folie si coacem la foc potrivit timp de 40 de minute. Apoi luam folia , punem rosiile ( eu am uitat de rosii:D) si coacem descoperit timp de 15 minute. Atentie sa nu se rumeneasca prea mult pulpele.Noi am servit cu sos de usturoi cu iaurt.Delicios!Pofta buna!

Reteta am luat-o de aici cu mici modificari.


Lasă un răspuns

Categorii

