Postat de: borzasimona | 2 Februarie 2011

Masa de revelion si-un colt de suflet

In primul rand „La multi ani” sa fiti sanatoase si fericite in anul care abia a inceput si in al doilea rand va doresc sa fiti mai active anul acesta pe blog, sa nu ma lasati singura:).
A trecut ceva timp de cand nu am mai postat nimic, dar acuma, cum am mai mult timp(pana imi trece varicela) o sa va povestesc cum au trecut sarbatorile de iarna si cam ce a continut masa noastra de revlion (mai exact 1 ianuarie).
In fiecare an de revelion suntem plecati asa ca nu m-am gandit niciodata ce ar trebui sa contina masa noastra de revelion.De data aceasta totul a fost diferit.Am petrecut primul meu Craciun departe de casa si de parinti, la Tirgu Jiu, dar intr-un mod foarte placut si alaturi de oameni dragi.(bebele din imagine este fetita unor prieteni dragi – Sara)`

Intorsi la Timisoara, speram sa ajungem si la Satu Mare pana la Revelion. Din cauza frigului si a zapezii am hotarat ca-i mai bine sa ramanem aici pana se mai inmoaie vremea. Usor melancolica si putin trista m-am gandit ce sa fac sa-mi treaca timpul mai repede, mai ales ca era singura acasa si afara era foarte frig. Asa m-am hotarat sa pregatesc o masa mai speciala pentru revelion, chiar daca in seara de revelion nu am stat acasa.
Am fost in mare incurcatura deoarece era prima masa festiva pe care o organizam. M-am tot gandit ce sa fac pana m-am hotarat sa ma inspir din meniul mamei mele, asa am adus un gram din farmecul sarbatorilor de acasa la Timisoara. Eu cred ca a iesit totul minunat, mai ales ca am fost inconjurati de prieteni dragi.

Dar gata cu melancoliile si hai sa vedem si ce am mancat, ca doar despre asta este vorba in blogul acesta:)
Pentru aperitiv am pregatit dupa cum urmeaza:

salata de fasole verde.

crema de branza

chec aperitiv cu piept de pui

oua umplute

• snitele

chiftlute din piept de pui

• si bineinteles ca nu puteau sa lipseasca de pe masa produsele traditionale din porc atat oltenesti cat si ardelenesti (pe care din pacate am uitat sa le fotografiez:()

Cam asta a fost aperitivul. La ciorba am optat pentru o ciorba de perisoare, ca sa fie mai speciala. Am pregatit-o pentru prima data si a iesit foarte buna, spre marea mea bucurie nu s-a spart nici o perisoara in ciorba.:)

Pentru friptura am facut o salata de cartofi, dar din pacate friptura am facut-o proaspata si nu am apucat sa-i fac poze…dar promit sa revin cu poze si reteta cat mai repede.

Iar ca si desert nu putea sa lipseasca deliciosul tort de mere care era prezent tot timpul acasa pe masa de revelion.

Cam asta a fost masa noastra de revelion. Astept sa veniti si voi cu povestile si bunatile voastre. Va pup si va doresc un an nou plin de bucurii!


Responses

  1. La multi ani si tie, si sa ne incanti si anul asta cu bunataturi in poze. Masa de revelion arata senzational si presupun ca gustul a fost pe masura. Ma bucur tare mult ca ne mai tii la curent cu retetele ( poate o sa ne faci pofta si noua de postat ) dar chiar mai mult pentru ca nu ne-ai uitat si, daca tot nu poti ajunge mai des pe la noi, macar mai stim unii de altii. Sa ai mult succes la noul (vechi) job si …. spor la gatit.

    • multumesc de urari:)..si eu va multumesc ca-mi dati voie in continuare sa postez pe blog-ul „vostru”…va pup si sper sa va inspire retetele mele….si pe mine ale voastre:)


Lasă un răspuns

Categorii

