Postat de: borzasimona | 16 Februarie 2011

Pulpe dezosate la cuptor

Ingrediente :

• 8 pulpe dezosate de pui
• 8 feli de sunca
• 150g cascaval(un cascaval mic)
• condimente(sare, piper, delikat)
• unt

Mod de preparare:

Pulpele curatate si spalate le acoperim cu o folie alimentara, le batem putin cu ciocanul de snitele, dupa care le condimentam dupa gust. Taiem cascavalul felii si pregatim un vas pentru cuptor pe care il ungem cu putin unt.
Peste fiecare pulpa punem o felie de sunca si una de cascaval . Le rulam strans,le prindem cu scobitori si le punem in vasul pe care l-am pregatit pentru cuptor.

Turna ½ pahar cu apa peste pulpe, mai condimentam putin deasupra si dam la cuptor pana se rumenesc deasupra.Scoatem scobitorile, le intoarcem in vas, punem restul de cascaval deasupra si le mai lasam la cuptor pana se rumenesc frumos.(eu le-am lasat aproximativ 1 ora si 10 minute la cuptor).

Se servesc cu garnitura preferata, la noi cartofi prajiti. Sunt foarte bune si fragede. Va doresc pofta buna.

Pentru aceasta reteta m-am inspirat de aici dar am modificat-o dupa gustul nostru.


Lasă un răspuns

Categorii

