Postat de: borzasimona | 23 Martie 2011

Briose cu cacao

Ingrediente:

• 150ml ulei
• 300g zahar
• 2 oua intregi
• 1 praf de copt
• 1 ceasca de lapte acru sau dulce
• 1 1/2 linguri de cacao
• 400g faina
• esenta de rom
• visine, nuca intreaga, rahat(in functie de preferinte)

Mod de preparare:

Amestecam intr-un castron zaharul,uleiul,ouale,laptele,esenta de rom, apoi adaugam faina,praful de copt si cacaoa. Omogenizeaza bine cu o lingura.
Turnam compozitia in forme, punem fructele(rahatul,nuca) deasupra si dam la cuptor pentru 20 minute, la 175 gradeC.
Reteta o am de la mama mea si imi aminteste de duminicile in care ne pregatea pachetul pentru liceu:).

Eu am facut si o portie fara cacao…reteta o gasiti aici.


Lasă un răspuns

Categorii

