Postat de: borzasimona | 23 Martie 2011

Crema de avocado

Crema de avocado…suna interesant… dar nu am avut curajul sa fac pana acuma. Am gustat odata de la o colega avocado si nu mi s-a parut senzational…dar cum in ultimul timp am tot auzit de aceasta crema, am zis ca trebuie sa o incerc si eu…mai ales ca este potrivita si pentru zilele de post. Am fost placut surprinsa cand am gustat-o, asa ca o sa va spun si voua cum am facut-o.:)

Ingrediente :

• 2 avocado
• 2 catei de usturoi
• o rosie
• ulei de masline
• jumatate de lamaie
• sare
• o legatura de patrunjel verde

Mod de preparare:

Spalam avocado, il taiem in doua, ii scoatem samburele si apoi cu ajutorul unei linguri ii scoatem miezul si-l punem intr-un vas (eu l-am pus direct in blander). Adaugam deasupra suc de lamaie, usturoiul si putina sare si-l pasam pana devine crema(daca nu aveti blender il puteti pasa cu o furculita). Intre timp taiem rosia cubulete(taiem doar pulpa rosiei), si patrunjelul marunt. Intr-un vas le amestecam toate, punem putin ulei de masline, mai punem sare daca este nevoie si esta gata.

Pentru noi a fost o alegere perfecta pentru cina, alaturi de paine prajita si un fresh de portocale si grapefruit. Sper sa va placa si voua.


Lasă un răspuns

Categorii

