Postat de: borzasimona | 12 Aprilie 2011

Rulouri cu bacon si cascaval

Ingrediente :

• 1 piept de pui
• cascaval
• 3 linguri de mustar (poate sa fie si iute)
• 3 linguri de boia dulce (poate sa fie si iute)
• 7 felii de bacon
• condimente
• 2 linguri de ulei

Mod de preparare:
Pregatim pieptul de pui. Taiem carnea de pe os, o feliem si o batem ca pentru snitele (eu am obtinut 7 felii dintr-un piept). Le condimentam in functie de preferinte (eu am folosit sare, piper si putin delikat).

Intr-un castron punem mustarul si boiaua. Le amestecam bine. Apoi, pe fiecare felie de piept, punem un strat subțire din pasta de muștar cu condimente, peste care punem cașcavalul ras pe răzătoarea mare și baconul tăiat bucățele.

Rulam feliile și le prindem cu scobitori la capete și la mijloc.

Pregatim tava. O tapetam cu hartie de copt, punem cele doua linguri de ulei si apoi aranjam rulourile in tava.

Turnam ½ cana de apa, acoperim cu alufolie si dam la cuptor pentru 30 de minute. Scoatem apoi tava, indepartam alufolia, intoarcem rulourile si mai bagam la cuptor pentru aproximativ 15 minute(neacoperite). Cand sunt gata trebuie sa fie frumos rumenite. Va recomand sa scoateti scobitorile cat sunt calde rulourile, caci alfel ies foarte greu (am testat:)).

Noi am servit cu cartofi piure si au fost foarte bune. Va recomand sa le incercati!

Reteta am gasit-o pe ebucataria.


Lasă un răspuns

Categorii

