Postat de: borzasimona | 30 Aprilie 2011

Vinete crocante

Dupa mancarurile grele facute de Paste am simtit nevoia de o mancare fara carne, si cu multa salata. Am gasit reteta asta de vinete crocante si m-am gandit ca ar fi perfecta alaturi de o salata de rosii…si nu m-am inselat deloc.

Ingrediente :

• 1-2 vinete
• 200 ml iaurt/lapte batut/smantana
• 2 linguri ulei de masline
• 50 g cascaval/telemea de vaca(mai uscata)
• pesmet
• fulgi de porumb
• sare

Mod de preparare:

Vinetele le curatam de coaja si le taiem rondele subtiri si le presaram cu sare. Le lasam vreo 10-15 minute, sa iasa apa din ele.

Intre timp amestecam pesmetul cu fulgii de porumb macinati si cu cascavalul ras.

Iaurtul il combinam cu uleiul de masline si il omogenizam.

Rondelele de vinete le uscam cu un prosop absorbant si le punem in amestecul de iaurt. Apoi le tavalim bine bine prin amestecul de pesmet. Le aseazam intr-o tava tapetata cu hartie de copt.

Dam tava la cuptor pentru 15 minute, apoi o scoatem, intoarcem vinetele si o mai dam la cuptor pentru 15 minute. Cabnd sunt rumenite frumos pe ambele parti sunt gata.

Eu le-am servit cu o salata si au fost delicioase. Vi le recomand cu drag.


Lasă un răspuns

Categorii

