Postat de: borzasimona | 11 Iulie 2011

Mic dejun de weekend

In weekend imi place sa pregatesc ceva bun la micul dejun si mai special deoarece in cursul saptamanii suntem foarte clasici….lapte cu paine prajita si gem. Asa ca m-am gandit sa fac niste sandwich-uri mai speciale…si mi-a iesit. A fost un mic dejun delicios, un mod placut de-a ne incepe ziua.🙂

Ingrediente pentru crema de branza:

• branza dulce de vaca
• smantana
• unt
• usturoi
• marar verde
• sare

Ingrediente pentru sandwich:

• crema de branza
• salata verde
• rosii
• felii de branza topita (sau cascaval)
• muschi afumat

Mod de preparare:

Am inceput prin a prepara crema de branza. Intr-un vas am amestecat branza cu smantana si untul pana devine crema (cantitatile le-am pus dupa ochi….cat sa iasa o crema pufoasa). Usturoiul il pisam iar mararul il taiem marunt. Amestecam crema de branza cu usturoiul, mararul si sare dupa gust .

In acest moment putem sa ne apucam de sandwich-uri.

Am luat o bagheta mai mare asa ca am taiat-o in 3 iar apoi fiecare bucata am taiat-o in doua pe lung. Bagam bucatile de bagheta pe rand la sandwich maker ca sa se prajeasca putin iar apoi ungem ambele bucati cu un strat de crema de branza(feliile de bagheta pot fi prajite si intr-o tigaie).

Pe una dintre felii punem salată verde, 2 felii de rosii, 2 felii de branza topita, muschi iar apoi acoperim cu cealalta bucata de bagheta unsa cu branza.

Au iesit foarte bune si consistente. Sunt un adevarat rasfat alaturi de un suc natural de potocale si grapefruit.


Lasă un răspuns

Categorii

