Postat de: borzasimona | 8 August 2011

Paste cu somon afumat

Intr-o zi am avut pofta de paste, timp de gatit prea putin, asa ca ne-am hotarat sa mergem sa mancam paste la Pizza Hot. Am ales niste paste cu somon si broccoli si mi s-au parut foarte bune…doar ca bucatile de somon erau cam numarate.🙂 Asa ca m-am hotarat sa ma documentez si sa incerc si eu sa fac. Am cumparat broccoli si somon, smantana o aveam de acasa…si m-am apucat de treaba. Ce a iesit este greu de spus in cuvinte…va las sa descoperiti.🙂

Ingrediente :

• 200g somon afumat
• 200g broccoli
• 1 ceapa mica
• 2 linguri de ulei
• 400ml smantana
• 2 linguri de faina
• 200g paste(eu am folosit spirale si scoici – amestecate)

Mod de preparare:

Tocam ceapa marunt, somonul il taiem cubulete iar smantana o amestecam cu 2 linguri de faina.

Punem pastele la fiert in apa clocotita, cu sare si putin ulei, timp de 5-10 minute (cat scrie pe ambalaj). In timp ce se fierb pastele, punem intr-o tigaie 2 linguri de ulei si prajim putin ceapa tocata, apoi adaugam somonul tocat(nu calim decat foarte putin), si la urma smantana. Lasam sa dea cateva clocote si apoi verificam daca mai trebuie sare. Somonul afumat este sarat si deobicei sosul nu mai are nevoie de sare.

Dupa ce au fiert pastele, le scurgem, apoi le adugam peste sos si le amestecam. Si sunt gata.

La noi au avut foarte mare trecere…daca si Dragos, care nu este un mare fan paste, a zis ca-s foarte bune si sa mai fac…cuvintele sunt de prisos.🙂


Lasă un răspuns

Categorii

