Postat de: borzasimona | 16 August 2011

Mamaliga in straturi cu piept de pui

Ingrediente :

• 2 piepturi de pui
• 1 ceapa
• 3 catei usturoi
• 3 rosii
• 100g telemea(eu am folosit branza feta)
• 200g cascaval
• 50g unt
• condimente

Mod de preparare:
Tocam ceapa si usturoiul marunt si le punem la calit in cateva linguri de ulei. Rosiile le oparim, le curatam de coaja, le taiem cubulete si le adaugam peste ceapa. Cand ajunge la punctul de fierbere adaugam pieptul de pui taiat cubulete mici. Acoperim cu un capac si lasam la fiert. Daca este necesar adaugam si putina apa. Condimentam dupa gust si lasam pe foc pana se inmoaie carnea.

Pana se face carnea putem pregati mamaliga. Punem apa la fiert cu sare si cand incepe sa clocoteasca adaugam cate putin malai, amestecand intr-una pana incepe sa se ingroase, dar fara a fi prea tare. Punem deasupra untul taiat bucatele, branza si omogenizam.

Intr-un vas termorezistent uns bine cu unt punem un strat de mamaliga, acoperim cu cascaval ras pe razatoarea cu ochiuri mari, apoi punem pieptul de pui putin racit,mai punem un strat din fiecare si ultimul va fi de cascaval.

Dam vasul la cuptor, la foc mediu, pana se rumeneste frumos deasupra.

Aceasta reteta am gasit-o pe blogul Mihaelei, dulciurifeldefel, doar ca am scos ficateii din ecuatie deoarece nu am gasit sa cumpar cand m-am hotarat eu sa fac aceasta reteta. Cu toate asta a fost un pranz grozav.


Lasă un răspuns

Categorii

