Postat de: borzasimona | 18 Decembrie 2011

O seara speciala

Am participat la primul concurs culinar…daca il pot numi asa🙂. Mai exact am participat la un concurs de briose la UniCredit Tiriac Bank .

Colegele lui Dragos au hotarat sa faca un concurs de briose, la care am participat si eu…ca reprezentanta a lui Dragos, bineinteles🙂.

Intr-o prima faza am zis ca fac doar briosele mele clasice….dar dintr-una-ntr-alta am ajuns sa fac si ceva mai special….briose cu crema de branza si visine.(reteta va urma)

A fost o seara minunata…au fost multi copilasi, unul mai dragut ca celalat…a venit si Mos Craciun,

s-au degustat delicoasele briose si s-au impartit cadouri.

Pentru mine surpriza mare a fost diploma pentru briose si cadoul minunat pe care l-am primit si de care nu stiam nimic…un platou pentru prajituri in ton cu sarbatorile care ne bat la usa .Echipa „Timi” va multumesc din suflet!M-am simtit minunat.


Lasă un răspuns

Categorii

