Postat de: borzasimona | 16 Ianuarie 2012

Wafe

Deoarece am fost foarte cuminte🙂 , de Mos Nicolae am primit un aparat de wafe, aparat pe care mi-l doresc de foarte mult timp. Cu mare nerabdare l-am incercat…ne-au fascinat…le-am refacut…si tot asa.

Sunt senzationale mai ales langa o cana de lapte. Se fac repede si sunt minunate la micul dejun, sau pur si simplu la desert. Le recomand cu mult drag.

Ingrediente :

• 125 gr unt
• 75 gr zahar
• 2 oua
• 150 gr faina
• esenta de vanilie
• 1 lingurita praf de copt
• 100 ml lapte

Mod de preparare:
Untul la temperature camerei, zaharul si esenta de vanilie le mixam pana ce se topesc cristalele de zahar. Adaugam apoi pe rand ouale, mixand in continuare. Adaugam faina amestecata cu praful de copt alternand cu laptele.

Compozitia obtinuta o turnam in presa de wafe si le coacem.

Le servim cu gem.

Si acum si cateva informatii in plus despre wafe:
• sunt bune calde
• nu se pun una peste alta daca vrem sa ramana crocante

Sper ca v-am convins si ca le veti incerca.


Lasă un răspuns

Categorii

