Postat de: borzasimona | 8 Aprilie 2012

Prajitura cu mere si biscuiti

Ingrediente :

• biscuiti simplii(cantitatea difera in functie de tava…au am avut 3 straturi de biscuiti)
• 1 kg mere
• 200 gr zahar
• 1 budinca vanilie
• scortisoara
• 300ml apa

Mod de preparare:

Curatam merele si le dam pe razatoare.Le punem apoi la foc intr-o cratita impreuna cu zaharul (zaharul il puteti pune dupa gust), apa si scortisoara dupa gust.

Cand merele incep sa-si lase zeama adaugam praful de budinca dizolvat in putina apa si fierbem pana se ingroasa.

Asezam intr-o tava(20*30) in care am pus folie alimentara sau hartie de copt un rand de biscuiti(fara sa-mi dau seama am cumparat niste biscuiti tare nostimi…biscuiti iPhone🙂 ).

Turnam deasupra compozitia fierbinte de mere

asezam iarasi un rand de biscuiti ,apoi restul de compozitie si deasupra biscuiti din nou.

Am acoperit-o cu folia alimentara pa care am pus-o in vas si cu un prosop ca sa se inmoaie si biscuitii de deasupra.

Dam la rece pentru cel putin doua trei ore(eu am lasat-o de seara pana dimineata) apoi rasturnam compozitia pe un platou. Am ornat prajitura cu scortisoara, cacao si zahar pudra.

Este o reteta de post delicioasa.

Aceasta reteta am gasit-o pe blogul caietulcuretete .


Lasă un răspuns

Categorii

