Postat de: borzasimona | 22 Noiembrie 2013

Biscuiti cu dovleac

DSC05934

Ingrediente:

• 120 g pulpa dovleac copt
• 280 g faina
• 110 ml ulei de floarea soarelui
• 110 g zahar brun
• 5 g praf de copt
• un varf cutit sare
• 1 plic zahar vanilat

Mod de preparare:

Dovleacul copt il curatam de coaja iar pulpa o punem intr-un vas si o pasam(eu am pasat dovleacul copt cu presa de cartofi). Adaugam apoi uleiul, zaharul, zaharul vanilat si faina amestecata cu praful de copt. Le amestecam toate pana obtinem un aluat omogen, cu o consistenta relativ moale.

Tapetam o tava pentru cuptor. Cu mainile date prin faina formam bilute din aluat pe care le aplatizam putin si le punem in tava, pe hartie de copt.

DSC05925

Coacem biscuitii in cuptorul preincalzit la 180°C, pentru circa 12 minute. Biscuitii nu trebuie sa fie rumeni deasupra….doar putin pe margini.

DSC05926

Ii servim simpli sau ii ornam cu putina ciocolata topita. Eu am pregatit o glazura dintr-o lingura de margarina, o lingura de nesquik, 1 lingura de zahar si 2 linguri de apa. Le-am pus toate intr-un vas si le-am pus pe foc pana s-a topit zaharul. Am adaugat aceasta glazura peste biscuiti.

DSC05927

Sunt incredibil de pufosi…chiar daca nu sunt cei mai aspectuosi biscuit credeti-ma pe cuvant ca sunt cei mai buni.🙂 Sunt perfecti pentru zilele de post langa o cana de ceai.

Sursa de inspiratie


Lasă un răspuns

Categorii

