Postat de: borzasimona | 2 Decembrie 2013

Somon in sos dulce acrisor

DSC05795

Ingrediente:

• 600g file de somon
• 4 linguri ulei masline
• sucul si coaja de la o lamaie
• 1 lingura miere de albine
• 1 lingura mustar
• sare, piper

Mod de preparare:

Condimentam somonul cu sare si piper si il lasam deoparte pana pregatim marinata.

DSC05780

Amestecam intr-un bol coaja rasa de lamaie, sucul de lamaie, uleiul de masline, mierea de albine si mustarul.

DSC05782

Punem sosul facut peste somon, apoi il lasam la marinat aproximativ o ora.

DSC05785

Punem apoi somonul intr-o tava

DSC05786

si il introducem la cuptor pentru aproximatinv 30 de minute(am facut si cateva ciuperci umplute cu somon).

DSC05790

Il servim imediat ce-l scoatem din cuptor alaturi de garniture preferata.

Sursa de inspiratie


Responses

  1. Mi se pare mie sau este mai mult sos decat am folosit eu? Sper ca v-a placut!

    • asa-i Cristina…mi-a iesit putin mai mult sos dar a fost delicios…fiecare retata de la tine este un adevarat succes🙂


Lasă un răspuns

Categorii

