Postat de: borzasimona | 1 Octombrie 2014

Chiftele cu ciuperci si pui

DSC06514

Ingrediente:

• 300 gr ciuperci
• 300 gr carne de pui
• 1 ceapa
• 2 oua
• 5-6 linguri de pesmet
• 1 lingurita sos worchester
• 1 leg patrunjel
• sare, piper

Mod de preparare:

Dezosam carnea (eu am folosit pulpe de pui) si o macinam. Cipercile le curatam, le spalam si le taiem marunt(eu le-am tocat in robot).

Intr-un bol amestecam ciupercile tocate, pieptul de pui, ouale, pesmetul, sare si piper dupa gust. Adaugam si sosul worchester, ceapa si patrunjelul verde tocate marunt.

DSC06505

Omogenizam amestecul, formam chifetelele si le punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt.

DSC06506

Coacem chiftelele in cuptorul preincalzit 15 minute pe fiecare parte.

DSC06507

Le servim alaturi de garnitura preferata…noi am ales ca si garnitura mancare de fasole verde .

DSC06510


Lasă un răspuns

Categorii

